5月 16, 2007

無以為繼

因為遇上人生中的一大高潮, 心情久久未能平伏.
哎呀! 原來莉莉的後遺症是這麼的嚴重!
還有什麼可以寫? 真的不懂再寫下去了.

11 則留言:

匿名 說...

wei,

匿名 說...

嘩, 莉莉候群症真厲外

Gary Lam 說...

哈哈~~
小奧的一個 "wei," 字, 真係勝過千言萬語‧
話時話, 我好想睇番肥四同 Lily合唱既 "愛無限界", 肥四一身上左岸既粵劇大老官既造型同唱腔,真係繞樑多日, 令人再三回味呀.
邊個有, 記得 SEND 比我呀!!!

littleoslo 說...

健健小皮

Fun 說...

這幾天人生好像過得很乏味.. 怎算?

littleoslo 說...

Fun ,造愛吧,不要空洞

F4 說...

嘩吓! 公然在我的blog裡煽動其他人做一些有違一般香港道德標準的事情, 我怕上了報紙喎!
你知啦! 做愛這些事情在香港是不能提的, 甚至做了都不敢認架. 我怕審裁處評我的blog為三級. 到時封blog事小, 我那裡找一個膠袋套著我個blog事大...

Gary Lam 說...

我諗呢, 改吓字眼就 ok 架啦~~

做愛係禁忌, 因為有點感性呀.
不如用性交或者係交配, 可能會好啲呀, 因為係好學術用語呀~~

F4 說...

你地真係想挑戰社會的道德底線呀?

我個人是沒有道德標準的, 只怕那些衛道之士想聲討我時都拿我沒辦法. 浪費他們一番心血就可惜了.

edward wong 說...

結果話題到了大學報紙寫也給批評的性行爲,似乎真的是無以爲繼。。。

之後心要飛了何嘗不是類似的候鳥行爲呢。

匿名 說...

交配? 一對筷子點樣交配,嘻嘻

淫審處要套你,會好安全,唔會有病
,記得戴呀,當心已離地