5月 07, 2007

早知不應試愛

身邊太多朋友推介, 於是的起心肝去看看"獨家試愛".
戲是比想像中好. 故事流暢, 只有一條主線, 夠簡單.
所有配角都沒有突出的表現去搶鏡. 令人看得舒服.

很久沒有因為電影情節而流淚.
但今次看到方力生淚流滿面去央求stephy回心轉意的一幕, 我不自覺的流下了眼淚.
對他的對白很深刻... "我很好的. 請不要不理我! 我很好的..."
第一次聽見別人絕望到要說我很好的我很好的去求別人不要離開自己. 其實都幾心酸.

看見方力生惹人憐憫的樣子, 我想起上一位本地演員哭到令我想一起哭的應該是星願的張栢芝.

19 則留言:

匿名 說...

呢個又係會畀你朋友們錫的題目.. 哈哈

我好慘,學人扯蝦,原來咳嗽可以咁辛苦

日日食白粥咋

病人上

Donald Kwan 說...

F4,
幸好有"獨家試愛"及"十分愛", 令本地市場再度出現接近失傳(好看的)愛情小品.

這樣由年青人主導(而又言之有物)的小製作能大賣座, 也是一件好事. 怕的是來一鼓跟風潮.

小奧,
保重身體!

匿名 說...

咁不如跟手睇埋十分愛啦~入面有一個樣子平凡既小男孩,對鍾嘉恩既愛都好賺人熱淚,當失去時才珍惜,睇到個心實哂~”嗱”住’嗱’住~

匿名 說...

是寫錯字嗎?是錫還是踢?

我倒想起一首英文舊歌You needed me,歌詞不斷說對方對自己多重要,但最後老是唱着對方需要自己。

F4你也可以找這首歌用msn探問,直接一點可能效果會不一樣。

匿名 說...

是真的好看嗎? 但小方加鄧麗欣, 我有偏見!
我還是愛12夜
王生真辣!不放過任何機會

粉腸A 說...

從來沒有想過金牌出品的電影會有好野,真的是咁正?

粉腸A 說...

小奧 : 有你咁錫佢, 我都不敢再蝦肥四.. 哈哈

Donald Kwan 說...

F4,

有人想約你飲茶, 但又要約埋我, 叫我約你, 但其實對方只想約你, 所以我叫佢自己去約你.

那人問了我很多你的生活細節及戀愛態度, 我跟那人說了一點, 都是正面的, 請不用介意.

匿名 說...

早知不該試愛?

看來還是應該試愛,仲要係只此一家,獨家個種。。。

Gary Lam 說...

唔知會唔會有朝一日, 有人同你話... "我很好的. 請考慮吓啦! 我很好的..."

匿名 說...

其實你真係幾好, 不過對方不好!

F4 說...

對不起大家, 我來晚了. 今天過的真長...
'十分愛'我是會看的, 但找不到時間及同伴去看呀.

小奧: 請小心身體呀. 醫生說太燙口的東西是對喉嚨不好的. 食粥都要待冷一點才放進口吧. 不是下下熱騰騰就high架.

mr wrong: 其實個個都咁鍚我, edward都好錫我架.

匿名 說...

《獨家試愛》中的Stephy 其實算演得不錯,而且同方力申都合襯,最後一幕真的是谷眼淚的戲。苦苦哀求得像小朋友,真可憐!

而《十分愛》呢,方力申不算最討好,大陸歌手胡清藍飾演的小武演來更加討好及窩心。快點看吧!

F4 說...

Hey Hut: 你又知我好? 多謝喎!

Donald: "那人問了我很多你的生活細節及戀愛態度"? 點解佢唔直接問我? 我日日都online.

Gary: 我都想呀. 大家咁話啦. 哈哈! ;>

Donald Kwan 說...

"那人問了我很多你的生活細節及戀愛態度"? 點解佢唔直接問我? 我日日都online."

我知喎, 但又要約我出嚟唱"電燈膽", 你都係自已搞掂.

粉腸A 說...

又可否咁想,那人可能是借問肥肥四生活細節及戀愛態度為名,實則是情傾"電燈膽"呢?

都是純粹亂九廿up

F4 說...

"借問肥四生活細節及戀愛態度為名,實則是情傾"電燈膽"呢?"
嘩! 攪咁多野做乜! 仲細咩! 做人乾脆一點好.

Gary Lam 說...

嘩~~ 大龍鳯呀! 大龍鳯呀!!

F4 說...

大龍鳯? 不日上演, 不用擔心.