7月 05, 2008

前幾天做了一個惡夢,
我從未做過如此令我不安又驚嚇的夢.
這幾天思緒不寧,
我亦向朋友說了這個夢的內容.
說過了, 心亦平靜了.

忽然覺得很幸運,
我想我都是有福的.
有很多人會聆聽我的嚕囌,
我太習慣將所有事說了出來,
雖然很多時朋友聽了都不懂做表情,
但我發洩完就滿足了,
不當一回事了.

--------------------------------------

昨晚飯局,
到了一間小酒家吃飯,
席間去洗手間時突然有人大叫: 肥四!
我轉頭一看.
原來遇見了一位相識不久的朋友.
打完招呼後,
他與席上另一位朋友說: 我有看你的卜架!
吓?
多謝晒喎.
第一次遇到有人向我說會看我的卜的人,
感覺很有趣.
他們對我的'蕉器'很有興趣,
於是我亦跟他們分享.
我答應會在這裡提及他們,
並多謝他們的支持.

3 則留言:

Leo 說...

咁多飯局,唔怪得肥喇!

我最近都發咗個好不安嘅夢,夢入面我阿哥殺死咗壯健如牛嘅肥肥姐,我逼於無奈保守秘密之餘,卻又得到廿萬銀掩口費(應該係唔收唔得,否則我阿哥會兄弟都冇情講殺人滅口果隻),天人交戰,好很不安呀!

講完!舒服晒!唔該晒!哈哈!

F4 說...

你的夢都很可怕吧.
下次見到你話你知我的夢.

小臭 說...

我試過夢見殺人,又試過俾日軍追殺,都係殺人冇咁令我不安.