7月 20, 2008

為了要變成'新時代獨立靈敏知性冷靜健壯indie lover'(簡稱單身人士)的形象.
我這陣子為工作忙得透不過氣來.
但歌還是要聽.
唱片店還是要逛.

給我發現這張'林志美-雨夜鋼琴粉藍色的精選'復刻版.
開心得我立即付款去.



為的就是這首歌 - 新宿物語.
其實她近來的集錦精選碟已經放了這首歌.
但只有這張唱片的版本是與別不同的.

因為這個版本有林志美的獨白!
嘩!不得了.
看看以下的script就知有幾西.

究竟係邊個安排,兩個唔同背景、唔同國籍陌生人相遇、相愛、然後分手?
如果呢D係浪漫,點解要結束? 如果呢D係痛苦,點解又要開始?


是不是很頂癮?
配合她的腔口...

正呀!

聽下就知有多好.
立即買啦.

新宿物語 - 林志美

4 則留言:

Gary Lam 說...

咁請問咩野叫做 "新時代獨立靈敏知性冷靜健壯indie lover"??

新時代 - 有無 "好時代"? 同埋... "新時代" 己經係八十年代既產物啦喎...
獨立 - 即係唔拖拍?
靈敏 - 係咪駁咀駁舌呀?
知性 - 但係你乜都係 "我點知啫" 咁架喎...
冷靜 - 你吓吓笑到咁都叫冷靜呀?
健壯 - 呢個好似係最易可以 achieve 既.
Indie - 即係唔係大眾化啦...

咁夾埋係咪即係... 你要做一個...

"內裡非常八十年代又唔拍拖仲要駁咀駁舌但係又乜都唔知同好易激動加埋身材有待改善又唔大眾化" 既 lover 呢何....

葉志偉 說...

你要嘅唔係"新宿物語",而係"一宿淫語"。
祝你去台灣半公半私幹愉快!

Sun Sun 說...

"內裡非常八十年代又唔拍拖仲要駁咀駁舌但係又乜都唔知同好易激動加埋身材有待改善又唔大眾化" 既 lover ....


哈哈哈......

F4 說...

你兩個8 por, 不用唱雙簧!

不過我都喜歡"內裡非常八十年代又唔拍拖仲要駁咀駁舌但係又乜都唔知同好易激動加埋身材有待改善又唔大眾化" 既 lover

有很多地方斬講中我. 哈哈.

另外我今次是公幹, 不能"一宿淫語".