7月 04, 2008

我這麼疼惜阿妹都不是沒原因的.
看看她去完浸咖啡後送了什麼給我...


一條膠蕉?

NO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



是一個PORTABLE的盛蕉盒!
來自溫哥華, 有尃利設計, 加大出品的小玩意!




是可以盛載任何尺寸的香蕉呀!
趁今天公司做芽,
拿了一條蕉放入去.
任何彎度的蕉都入晒,
好厲害!


以後就可以放入袋,
隨時隨地有蕉食,
是不是很好呢?!
香蕉可以減壓呀,
我都少了脾氣.
所以阿妹這份心意真的值得表揚.
在此替阿妹再次宣傳,
有興趣的男士記得找我,
我代阿妹找一個好對象呀.

5 則留言:

Gary Lam 說...

其實你呀妹係咪想送枝假具比你架...

定係佢知你無 "蕉氣" 呀, 比住個 "蕉器" 你頂住先呀?

naruto 說...

個設計幾好喎!

to樓上:接住"蕉氣" 嗰兩個字係Boot Boot喎!

ps:咩叫做浸咖啡?

Leo 說...

任何彎度的蕉都入晒?


你拍多幾款唔同蕉入佢唧相嚟證實吓吖,我好好奇喎!


蕉可能係最方便吔嘅水果,但帶蕉响身好唔方便,如果呢個套係咁得嘅,我都好想買返個!


試想下,响街度悶悶地,突然响個袋度拔呢支野出嚟然後攞蕉吔,係幾咁灑脫不覊嘅一件事呢!

F4 說...

我現在擁有'蕉器',
相信我很快就可以勃勃了.

leo:
我是個會在街吃蕉的人.
有一次在旺角,
我因為買蕉而錯過了一班巴士,
把心一橫,
我就站在人來人往的旺角巴士站上吃香蕉了.

Crazylegz 說...

這個看來實在太似x玩具了,對不起,看完笑了很久。
但,再看你們的意見,又覺得這蕉具實在太方便和實用了。有需要時隨時出蕉,也真的很瀟灑不覊、豪邁奔放。