7月 10, 2008

A: 頂. 一大早比人性騷擾. 好嬲呀.
B: 下. 邊個比人性騷擾?
A: 我呀!
B: 你點會比人騷擾? 或者點會有人有興趣騷擾你?
A: 這就是奇囉.
B: 咁人地點騷擾你?
A: 佢一朝早留了一個OFFLINE MSN, 寫住: I LIKE UR 陰道.
B: 哈哈.我知邊個. 我都收過.
A: 你都收過?
B: 係呀.
A: 頂! 我都冇陰道. 鍾意個屁! 錯晒.
B: 你係嬲人地喜歡錯了你的器官?
A: 當然不是. 我只不過覺得這些說話好侮辱. 好討厭. 再下去我會block了他.
B: 明白.

4 則留言:

naruto 說...

仲比機會佢,直頭block佢啦

littleoslo 說...

block佢啦,就算佢係咩人,點關心過你都好,一於block左佢

Karvitz 說...

我都俾佢問過...
仲一連問三次,XDDDD

F4 說...

多謝大家的鼓勵, 已block了.