7月 11, 2008

我懶.
看到naruto這個數自己的遊戲很有趣.
藉此抄過來用.

以下是我至愛同至怕嘅人同事

最愛食豆腐制品
最怕食榴槤

最愛飲茶 (所有無糖茶)
最怕飲cherry味飲品

最愛漂白水消毒藥水味
最怕嘔吐味

最愛男歌星:林子样
最怕男歌星:古巨基 (比李克勤更甚)

最愛女歌星:林憶蓮
最怕女歌星:杜麗莎

最愛睇雜誌
最怕睇金融書

最愛電視男星:黃嘉樂
最怕電視男星:吳卓x (係我唔識打)

最愛電視女星:曾華倩
最怕電視女星:沒有

最愛漫畫:柴門文所有漫畫
最怕漫畫:英文漫畫

最愛游水
最怕踢足球

最愛見到細眼的人
最怕見到以為自己好靚的人 (通常都係港女)

最愛卡通人物:加菲
最怕卡通人物:軍曹

最想去但未去嘅旅遊地方:芬蘭
最唔想去嘅旅遊地方:印度

最愛20 - 25度
最怕5度以下

最愛敢作敢認的人
最怕人冇禮貌

2 則留言:

naruto 說...

*咁係一定有睇眉精眼企啦!
*我至愛嘅軍曹竟然....嗚嗚

F4 說...

我沒有看眉精眼企呀.
未放工.

至於軍曹... 各人喜好不同呀.