7月 13, 2008


弄了3個多星期,
今天買了一本imoney,
結果成全了我的夢想.
最後一只19號終於落在我的手上.
開心得我不停向友人耀武揚威.


但其實我還有很多重複的磁石.
有興的話, 請向我索取.

PS: 我要多謝很多位為我這件無聊事出力的朋友.
他們真的為我留了很多粒粒. MIU MIU MIU...

好啦. 我送一首舊歌給你們作回禮.

5 則留言:

naruto 說...

齊啦!咁我嗰D要嚟做乜呢?
但原來真係好難儲,好多都重覆
有D仲花花地

Leo 說...

多咗咪用嚟做士啤囉!

幾時一齊捉返盤大口仔棋呢可?

Simon 說...

Can I have a 26? I can pay for the postage if you don't mind.

simon

F4 說...

NARUTO, 對不起. 讓你儲了那麼多. 你可以交給我, 讓我中央分配.

LEO, 你想捉返盤大口仔棋? 好呀.

SIMON, 對不起. 我沒有多一個26呀.

Simon 說...

Don't worry. Thanks for checking anyway.

Simon