6月 21, 2007

法國橙汁

第一次入法國醫院, 都不知道它的英文名稱,
當初發短訊給朋友, 差點告訴別人是france hosiptal... 醜怪!

不過, 法國醫院的膳食真的幾好.
手術後餓爆, 一口氣叫了麥片及腿蛋治.
好味.

下午再鯨吞一個club sandwiches 及一杯橙汁.
連護士都說法國橙汁好飲呀!
我想醫院的膳食應該沒有味精吧.
如果是, 那麼食品的素質真的很不錯.
沒有味精都可以這麼夠味!

之後幾餐當然繼續吃個夠.
護士每天都會問我當日吃過什麼,
每次我報告完, 她都抄不及... 因為我可以吃下:
公司治, 腿蛋治, 凱撒沙拉雞肉三文治, 香煎三文魚, 薯蓉, 青菜, 炸魚塊, 咕嚕肉, 雞丁...

5 則留言:

mok 說...

哇 需不需要這樣啊 這是醫院 不是 法國餐廳啊 哈哈

匿名 說...

thats why ppl called u fit4 haha

匿名 說...

嘩!真係貢好食?
睇來佢地的餐廳可能真係由法國人處理啦!

祝好

匿名 說...

早知嗰日叫個茶餐啦

F4 說...

MOK: 你知道啦, 我一直也是很大食呀.

karvitz: 是很好吃的, 不過又沒有人希望會有機會再入去吃咁囉, rite?!

c人: 哈哈! 你太早走啦, 留耐d, 請你食呀ma.