6月 21, 2007

洗腦

留在家中, 看電視的時間應該是這十幾年所看的總和.
我可以做一個report算出誰是最高的media expenser!

第一位一定是 -- 旺旺!!!
旺旺的廣告對上班族是陌生的. 但只要有一天平日在家, 必定會受旺旺廣告hit中.
有米餅, 雪餅, 小小酥, 黑白配, 小饅頭, 辣味的...
每個廣告都是80年代的製作,
要多老套有多老套!
全部廣告沒有consistency!
有時溫馨, 有時幽默, 有時serious, 有時活潑, 完全沒有brand essence!
但由於它真的早播午播, 很容易就被洗了腦.
連爸爸一看見熒光幕播出了一個電影院的setting,
就已經衝口而出: 小小酥!!!

所以話廣告唔怕西, 最緊要出位!

8 則留言:

匿名 說...

旺旺仲有隻果汁軟糖
嗰靚妹問個肥仔: 「你要唔要食一粒呀?」
肥仔有興奮咁答: 「yes!!!!!!!!!!!!!」

littleoslo 說...

btw, have u asked ur dr abt it. are u sure you should take a plane so soon?

Gary Lam 說...

咦~~ C人, 那個好嘔心既廣東都係旺旺既咩~

Come on~~ Oh My Baby~~

Diulasing

匿名 說...

Hello肥4, jazz circle個個菁表姐呀! 你點呀依家? 身體無大礙啦可? 其實想留言比你好耐啦, 不過成日都一落手又有嘢阻住, 所以到今時今日先留倒言比你, 開頭聽donald講你要做手術, 嚇死... 因為我地無耐前好地地上堂嘛, 咁突然... 之後上過你呢度睇倒你個blog, 先知道你嘅情況咋...

anyway, 都好...睇得小小蘇, 即係好番啦! 咁都放心d! 小心身體呀!快d歸隊啦!(雖然我都要9月中先歸隊...:p)
c u soon...all the best wishes...

F4 說...

C人 and Gary: 對呀. 難得你一提. 那個come on baby 也是旺旺的. 真惡頂.

菁表姐: 好耐冇見啦! 你好嗎? 謝謝你的慰問, 我會小心身體的. 不用擔心. 我都我也是9月中返回jazz circle, 到時一齊練習呀!!!

小奧: 我最快要7月底才飛, 醫生說應該ok 呀. 你幾時離開norway? 回來hk 嗎?

littleoslo 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

i m leaving to denmark now then travel again by cruise to russia

just b4 i log out to see u ok or not, glad u are fine. see my blog the right hand side upper corner , i would update it via my phone by sms. see ya , fxt 4

F4 說...

Little O: Have a nice trip~~~