6月 27, 2007

我愛看齣戲

是日一電影院慶祝開業十週年, 全日電影$10!
















































我雖然眼花撩亂, 但都去了湊熱鬧.

多久沒看到戲院人頭湧湧的場面?
雖然大多數人都是為了$10才進戲院, 但肯來已經很鼓舞了!
我喜歡看戲, 與其找個人陪看電影, 不如自己去看好了.
結果一口氣看了兩齣近來很想看的片子.
沒有失望, 一齣劇情緊湊, 一齣娛樂性強!
希望以後多些人進電影院看戲就好了.

4 則留言:

匿名 說...

咦!我都有留意到佢做$10 一場啦!
但我唔係住呢邊,所以無去撲飛!最後係唔係個個場都full house 呀 ???

F4 說...

karvitz: 係呀. 全日全院滿座! 好厲害呀!

真‧森羅萬丈 說...

好耐好耐無試過一個人連睇兩套戲囉。

F4 說...

真‧森羅萬丈: 我曾經要自己戒掉一個人去看電影. 但現在又覺得沒有什麼大不了.