6月 26, 2007

復工

Susan Miller 說的對, 這個六月水瓶座是比較悠閒的, 但沒想過是這樣的獃在家中.
我是工作狂的. 常在家的日子雖然可以多陪父母, 但真的不太習慣.
昨天覆診, 醫生說我的右眼活動情況的改善進度是鼓舞的.
而大腿上的傷口亦康復中.
可以上班了!!!!
星期四全面復工!
好嘢!

4 則留言:

Gary Lam 說...

要唔要獨眼龍眼罩? 等你可以睇野 FOCUS 0的, 我公司好多~~

講多錯多 說...

恭喜

F4 說...

我要獨眼龍眼罩! 但有冇菌架?

小臭 說...

我呢d懶人成日諗,不如將自己份工俾埋你呢d工作狂做,然後兩份糧大家分,咁係咪好理想呢?