12月 08, 2023

2023 - 外語歌 1

今年都有幾首好喜歡的外語歌,不過沒有Taylor Swift份,Anti Hero好普通,而且開始覺得她的歌唔好聽。不知是否她出碟太多,我覺得她好煩,歌曲質素亦好平均地普通,似交行貨。新碟除了plug歌之外,其他歌曲旋律千篇一律,不突出之餘,首首歌都好似在不停地講野咁。我一邊聽一邊想:講完未呢。

好彩有些新野聽下。

MileyCyrus的 Flowers由年頭聽到年尾,又型又好聽,易唱易記,短小精悍。我跟好友提起,他取笑我有眼不識Miley,她一路走來都不知幾正。OK我開始聽她的呀,而之後的Jaded都唔錯架。

我一向都喜歡沙聲女嘛。



沒有留言: