4月 08, 2009

女人就是戀愛

看見FUN近來被愛的迷戀迷惑了.
其實這一首經典也有一個好經典的廣東版,
不過我想知道的人一定不多.

這首廣東版的主唱人就是我所喜歡的翻唱歌后 - KELLY CHEN!
她出道不久一直唱盡或唱爛當紅的歌曲.
月亮惹的禍 (都是你的錯),
AUTOMATIC (情不自禁),
心太軟 (心太軟),
還有這首改編翁倩玉愛的迷戀的女人就是戀愛.

經過MARK LUI的改編,
令這首歌多了一點跳舞的感覺.
再配合KELLY的唱腔,
又成為一首西歌經典.

看看這首歌的MV.
當年我等很愛唱這首歌的,
看看那些沒有意思的裸男都唔知做乜.
不過女性友人們看見彭敬慈的身體立即嚷著要重唱,
更想將手上的凍檸茶放入他的褲頭云云...

9 則留言:

陳娃 說...

我想話當年仲係中學生時 .. 我已經鍾意一邊打牌一邊狂煲呢首歌 ..

最鍾意佢用氣聲唱果句 "wind is blowing from the aegean .

好聽到呢...

Sun Sun 說...

呢個演唱會我有睇, 係Kelly第一次開演唱會唱嘅, 當時我睇到佢我覺得排舞嗰個係玩佢, 睇佢喺個台度郁都唔敢郁,同班男dancers好似見鬼咁, 謊死埋啲會野到麻嵐咁, 難為到無倫.

Leo 說...

嘩啲詞爛到爆!個粧醜到爆!啲台風騎呢到爆!班裸男除咗彭生唔掂到爆!好爆呀真係!

CH Mak 說...

点解一唱Chorus就lut晒咀???

F4 說...

我都好開心大家咁鍾意這首歌.
哈哈!

www: 你咁細年紀就咁西. 真係3歲定80呀!

sun: 我看過她另一個演唱會. 悶!

leo: 係好爛. 但爛得好開心.

mak: 我都唔明佢同音樂係唔夾的... 哈哈.

casper 說...

wow... 唔講真係唔知有隻咁嘅歌, 多謝你!

個啲裸男想點?? 點解企Kelly後面有肚腩都敢行出嚟?

F4 說...

呢首歌放係"星夢情真"大碟.
當年HMV$20.
哈哈

Sun Sun 說...

忽然諗起呢首當年未唱花花宇宙呢亭快歌"等不到的人". 我估你應該鐘意, 除咗雷生把喧賓奪主聲.

http://v.ku6.com/show/0qniXBeJXFdJAmdl.html

F4 說...

OH Sun Sun, 我很喜歡"等不到的人"的.
其實應該說這只大碟是陳最上乘之作.