4月 09, 2009

纏綿

看到友人們的新卜,
都提及他們的新戀情.
有些更將自己魚水之歡的片段繪聲繪影的羅列出來.
很好看呀.
亦替他們高興.
如果有一天我戀愛了,
我應不應該將床上的事寫出來好呢?
我又怕大家看過後會反胃.

ANYWAY, 我看到友人們描繪早上起床纏綿的片段就想起這首歌...
是我喜歡的戴安娜媧絲 - 早上接觸我.



這首歌的廣東版甸妮姐的觸摸我的咀唇,
那亦是一代經典...

其實戴安娜亦有一首很好聽的歌曲,
一次過讓你看看...當你告訴我你愛我

3 則留言:

casper 說...

Your Mx. Right coming soon la!!

Anyway, 如果你有床事可以分享下, 我又唔介意睇, 至少我想睇下有幾嘔...

Leo 說...

我都唔介意睇!哈哈!

戴姐姐唱到咁出力,真係辛苦晒!

F4 說...

哈哈, 真係多謝晒喎.