4月 29, 2009

我有精神緊張

我是一個極度缺乏安全感的人.
害怕有驚喜, 我要一切都是安全安穩就可以了.
這方面一點也不似水瓶人吧.

當遇到很多未知的事情, 我是很容易不安的.
包括身體的狀況.
有少少的感到不適,
我便會聯想到幾百丈遠.
常常自己嚇自己.
我想這是一朝被蛇咬的最好例證.

這陣子常常覺得左耳不舒服,
好像有東西卡在裡面似的,
有時更覺得有少少的痛.
心裡又胡思亂想一番,
今天終於按捺不住,
走去找個耳鼻喉專家查個究竟.

我: 醫生醫生, 我好驚我會聾.
醫: 讓我看看. (之後做了詳細的耳朵檢查, 連血壓心肺也查過了)
我: 有事嗎?
醫: 你有好好保養你的耳朵嗎?
我: 有呀. 好小心的了. 人多的地方都不敢去. 一有小小不妥就找你啦.
醫: 唔....
我: ok. 我自首. 我近來有去過一次disco, 一次演唱會, 看了幾套戲, 同吃了好多朱古力.
護士: 朱古力燥, 唔好食呀.
我: 但COVA的朱古力好好味呀.
醫: UM.... OK.... 上床照顯微鏡.
.
.
.
我: 醫生, 我有冇事呀. 不要嚇我啦.
醫: 唔... 你冇事. 耳膜冇事. 中耳冇事. 一切很好.
我: 下.
醫: 可能是精神緊張啦. 同埋要清潔耳朵!
我: 下? 我成日都清潔啦.
醫: 小心的話, 你可以來我這裡覆診時清潔.
我: 我一年來一次覆診. 一年才清耳屎一次?
.
.
.

3 則留言:

casper 說...

其實係唔係爛gag黎架?!

F4 說...

是真事來的...

naruto 說...

咦!講耳屎喎!

你平時點清理架?阿醫生又敎你點做呢?