4月 20, 2009

真係阿姐

看了真係阿姐音樂劇.
友人們都取笑我看阿姐的騷.
其實他們都不知阿姐現場的好看.
年紀不輕的她,
每次出騷總有一些新噱頭.
有一次跳拉丁舞,
今次就跳踢躂舞.
還要跳得有板有眼.
真係好堅!

三面台.
但兩旁邊沿的位很多剩了下來.



一開場阿姐從天而降, 好威!
唱了一些新歌.
其實故事都是圍繞她的個人工作態度與成就.
預料之中的.
不過她用一些自己的首本名曲貫穿其中.
亦用了一些新的編曲,
都是新鮮的.
有我最喜歡的傾城之戀.
她亦唱的很穩鎮.
你知啦,
阿姐的唱腔其實頗牙煙的.
最頂癮之處是她跟阿麟合唱somewhere out there!
她用了粵曲腔唱英文歌.
嘩! 佩服!
音樂劇既畢,
阿姐換了一套高貴的晚禮裝唱了幾首金曲作結.
她唱了我很喜歡的[用愛將心偷].
電視熒幕顯示出歌詞,
再細心咀嚼內容,
其實真的寫得很好.
整晚的演出很精彩,
最得我心的是背後的大熒幕.
設計的人應記一功,
整晚不停的有很多graphic配合著歌曲放了出來.
graphic又簡單又漂亮.
讚!

4 則留言:

Leo 說...

吓!睇阿姐都唔叫埋我!嬲你呀!

F4 說...

原來你也是明荃之友.
下次開show話我知一齊去睇啦.

Ogake 說...

哈哈~ 除左睇阿姐~ 我都有同你隔岸揮手~
下次都要再約埋呀~ :)

Leo 說...

咩原來呀兄台!你唔記得我特登喼起阿姐榮封香港女皇嗰期雜誌,仲借過俾你睇咩?哼!