4月 26, 2007

大龍鳳

戲如人生, 還是人生如戲?
我們不是一直都想做個平凡人嗎!
做人有太多的試煉, 雖然可以令到心臟得到充分的活動, 但亦會失去很多細胞的.
深明做一個稱職的觀眾是最幸福, 所以我一直都喜歡隔岸觀火, 但奈何...

獨腳戲不好演, 有對手方才拼出火花, 觀眾才會拍案叫絕.
但這就是命!
唯有打醒十七分精神, 做一台好看的大龍鳳, 才不致令眾生失望.

說來說去, 其實戲還未演, 還看一幕幕的好戲在後頭.

14 則留言:

Gary Lam 說...

咦~~ 你講到咁飄既~~ 係咪有意思架?

唔可以隔岸觀火, 咁係咪到你呢個 "善姨" 出場收拾賤局呢~~

好似好好睇咁喎, 記得用電話拍低佢寄去亞既 "第一手真相" 喎!!

匿名 說...

是日3金句,希望你用不著

邊個係人, 邊個係鬼, 我睇得出!

依度唔係法庭, 唔需要證據! 我對眼就係證據!

大門係果度!走!

F4 說...

小奧: 你都追電視追得好貼咁噃...

gary: 我唔係"善姨"呀. 我係"好姨"或者麥太呀!

粉腸A 說...

你係龍婆至真。

Donald Kwan 說...

有些人一世都冇"大龍鳯"做, 做嚟做去都係"大家姐"咋...

littleoslo 說...

F4 >『邊個係1, 邊個係0, 我睇得出!』

edward wong 說...

時而腳撲索,時而眼迷離,按能辨你是雄雌?

可能龍也是你,鳳也是你,大龍鳳可以是雌雄同體的獨角戲。

F4 說...

小奧:『邊個係1, 邊個係0, 我睇得出!』??
噢!我都唔明嘅, 是關於digital的產品嗎?

edward: 為何你不說"問女何所思?問女何所憶?" 其實"女亦無所思,女亦無所憶。"...

匿名 說...

不聞Blog Blog聲,唯聞女歎息。

匿名 說...

隔岸觀火?!見死不救?為何不救火?

匿名 說...

dot dot dot dot
做吓龍 李小龍
做吓鳳 徐小鳳
只要唔好造成蟲
風流要似陸小鳳
陸小鳳

詩興大發添.......
C人

匿名 說...

龍與鳳都係雄呀

成日搞到我忍唔住上來當睇 笑笑騷

F4 說...

C人: 不如...
做吓龍 李小龍
做吓鳳 徐小鳳
只要唔好造成蟲
風流要似陸小鳳...

但我喜歡王小鳳!
王小鳳!

Gary Lam 說...

你知唔知鳯是雄, 凰是雌呀~~
成日都叫住要 "小鳯小鳯" 咁~~~
乜你係轉左咩~~~