4月 22, 2007

食相 - 雙重咖啡因













年少時不喜歡飲可樂, 好怕有氣在我的鼻子湧出來的感覺.
但年紀大了, 可能鼻孔大了, 反而喜歡飲完可樂後的氣體排放. 爽!
不過我不喜歡飲原味的, 太甜, 渴完唇上還殘留一股甜甜的糖衣, 怕有天有蟻會爬上咀.
又不喜歡新出的零號可樂, 不夠氣, 又膽心它的甜味不知從何而來, 很人工化的.
個人喜好是檸檬coke light, 還有這一支"blak" -
是姐姐從外國帶來的. 她說是咖啡+可樂.
可樂都已經有咖啡因了, 再加咖啡中的咖啡因, 真的是"亢奮孖寶", 渴完不用睡了.
但它的味道實在好. 不太甜, 有點咖啡的苦味. 而且很多氣, 飲完打個可樂"益", 好"鋸"!
不知香港會否引入這個口味呢?

6 則留言:

匿名 說...

為什麼不愛零號可樂呀..哈哈..我呢邊未有Blak賣,不過我不好咖啡,無緣啦!

好想戒可樂,其實。

匿名 說...

飲完會唔會好亢奮架?

Dragon

R 說...

我本人至愛雲妮拿可口可樂。

不過說實話,每次飲完可樂,殘留唇上這種味再加上口水,其實都幾嗅,好難受。
最後又要飲水沖淡,才會無味。

你這咖啡可口可樂,我好有興趣試。
不過包裝經已吸引~~~COOLOOK

匿名 說...

我們偉大的祖國也有廠商出產了咖啡+可樂。我唔夠膽識,但似乎銷情都唔錯啦!

其實呢.... 應該係零號可樂呀?定零糖可樂呀?定係超市叫的零系可樂呢?.... ....

粉腸A 說...

最近外國有一隻飲品叫『cocaine』,有提神作用,但個名實在太激,所以要改名先有得面世。

匿名 說...

個樽好靘!如果唔要, 可否送給我?