4月 24, 2007

食相 - 十年苦瓜進化論













年少時好怕吃苦瓜!
但媽媽總愛煮苦瓜的餸 -- 苦瓜湯, 苦瓜炒蛋, 苦瓜肉片... 每次未吃, 見到都苦面.

不過人大了, 就慢慢接受了, 甚至吃多了.
可能是這十年來媽媽不在家住, 很少吃到她煮的餸, 所以有時心血來潮, 突然想吃一點苦瓜, 來回憶一點小時候的感覺.
現在很吃得苦了: 工作上的, 生活上的, 待人接物上的, 所以區區一個苦瓜當然不是問題.
而且亦開始嚐到苦盡甘來的美味.
初入門的, 可以試試這個改進版的苦盡甘來呀!

無印的苦瓜小食.
入口是微苦的, 但一秒後就嘗到濃郁的甘味.
是甘味, 不是甜味! 這小食不是甜的!
受過苦了, 不會這麼快會感到甜味吧, 不要受騙呀!

就是這樣, 我特別喜歡吃它. 一來不是甜點, 二來就是喜歡它的口感, 爽爽的. 一口一片的, 好食.
於是每次一開, 我就不停的食食食, 很快就將整包送進口裡去.

變幻原是永恆. 這十年來, 由當初的反感都現在的喜歡, 除了苦瓜, 應該還包括很多人和事吧!

20 則留言:

匿名 說...

苦瓜外還有西柚,老來方知甘的意思呀。

粉腸A 說...

我覺得不喜吃苦瓜的人吃了這個比吃真正的炒苦瓜更難入口,所以不推介為入門之選。

Gary Lam 說...

生活既苦同苦瓜個名係無關係既, 唔好用個名借0的耳扮到好似曾經滄咁先得架~ 仲有排你玩呀~~

吓~~~ 如果口味改變既話, 咁你以後咪會無乜性趣食梅子排骨, 反而會越來越鐘意食梅菜扣肉囉....

F4 說...

小奧: 西柚好味呀, 又是天外有天, 苦外有苦呀.

Mr Wrong: 我家的炒苦瓜是好苦的, 不出水的, 試過就知一家還有一家苦了.

Gary: 我沒有扮曾經滄海呀, 我都知我的人生未開始, 乜都沒有發生過呀. 而且論經歷, 我不敢在姐姐面前班門弄虎的. 至於口味, 我很少吃梅子的, 排骨呢, 我都有肥有瘦可以揀啦. 扣肉我就不喜歡了, 怕膽固醇呀. 你身體好, 你食多d啦.

粉腸A 說...

不出水咪忍得好辛苦?

edward wong 說...

gary今次比你搶先發招添。既然主人公以弱女牌抵擋,我也就此打住了。

但係呢。。。應該係班門弄斧。斧也不懂得弄,又如何弄虎呢。。。

就跟苦瓜吃不了在談生活的苦一樣哦。

F4 說...

Edward: 弱女牌之應用我都只是處於初學者階段, 一切有待改善. 班門弄斧我都不懂, 但班門弄苦現在也在領悟中. 多謝!

Gary Lam 說...

呀黃生呀, 佢無諗住弄斧呀, 呢0的咁 MAN 既野, 我諗唔係好0岩佢既~~ 班門弄虎... 佢係咪弄白虎呀~~~

匿名 說...

你近日寫食經喎
苦瓜小時都怕, 但人大了真係越來越愛吃
炒什麼都好吃
但苦瓜汁......未得

匿名 說...

哎吔...........呀王生同林生真係招出招來招招恨喎.......駛唔駛咁踩場呀, 哈哈!

F4 說...

C人: 寫食, 是一個走頭無路的先兆... "我也不想這樣, 但別講出真相..."
至於王生跟林生的字字誅譏, 我多謝也來不及, 又怎會怪他們的出招?! 近來我的口袋又多了些銅錢聲了. 多謝!
BTW, 你身體好了沒有? 小心腸胃呀.

匿名 說...

Off Topic: 「二十世紀少年」by Ping Pung ... 呢首真係幾好歌呀!歌詞又有點意思,好!

Gary Lam 說...

嘩, C人又有新野… “招出招來招招恨”
我呢, 只係識得…
“種花種, 種種種, 種種種來種種香”
仲有係…
“調琴調, 調調調, 調調調來調調好”
你地識唔識讀呀?

F4 說...

我只係識"diu diu diu diu, diu diu diu!"

F4 說...

Karvitz: 多謝你喜歡我的音樂選擇.

Gary Lam 說...

By the way, 我聽呀 f4 話呢. 佢打算開始寫 "每月所食的經" 呀... 唔佑好唔好味既呢~~~

F4 說...

Gary: 我"每月所食的經"係好吸引的. 下次分一些給你呀!

匿名 說...

都唔知你地講野係咪有骨...

粉腸A 說...

月食經?

F4 說...

"月食經"好呀! 我以為是天文學的書籍.