4月 12, 2007

食相 - 甜心Sweet Heart










好友剛從日本回來, 帶了很多精美的紀念品給我, 十分高興.
高興的原因是他太了解我的喜好了, 所有的東西都很合心意, 是送禮及收禮的最完美示範.
包括這包kit kat抺茶朱古力.
一向喜歡所有綠茶的東西, 這包朱古力也很得我心.
不太甜, 有茶香, 更有所不同的是今次的餡料是有紅豆的.
通常日式小吃得個甜字而分不出味道, 但這包小吃卻令我嚐到紅豆的香味, 加分!

8 則留言:

匿名 說...

尋晚見到你

發夢果陣,哈哈,冇名,不過係F4

F4 說...

發夢見到我?
希望不是惡夢吧.
哈哈!

Gary Lam 說...

唓~~
我仲以為有得唱添~~

你係甜心Sweet Heart~~
你係陽光Sunlight~~
你話甜心Sweet Heart~~
你莫如此傷心~~

F4 說...

日日跟你做野也不生厭....

匿名 說...

好耐無黎呢度探你,一黎就見到好正嘅朱古力,唔該留返一件比我啦 ~~~

匿名 說...

隔了幾天,唔記得,即係知夢裡有人叫F4,即係你。估 不到你們行過后海灣

F4 說...

布萊恩: 好久不見! 你去了賣埠呀? 有空可一起玩啦.

小奧: 夢中的F4似不似我架?

匿名 說...

唔記得,好朦朧,因為根本未見過你,不過爆面video以後印象加深了hoho