4月 27, 2007

迷魂精

喜歡吃中式點心, 煎炒煮炸蒸烚, 樣樣愛!
一去到酒家, 我便興奮了.
但每次吃完點心, 總敵不過當中的味精. 立即中了味精毒.
我是受不了味精的, 近年來中毒的不良反應的情況更加嚴重.

今天午飯過後, 整個人都呆住了, 如中了迷魂降一樣.
口乾, 有點睏, 有點累, 集中不來...
已經飲了一支可樂, 都解不到, 真大鑊.

有沒有人知道如何解味精? 或者那家食店的點心沒有下味精呢?

11 則留言:

Gary Lam 說...

唓~ 我仲以為你比0的唔知乜精迷魂左添.

想解味精咋~ 談戀愛囉~ 一定得~~

Fun 說...

談戀愛可解味精~~~

咁我應該會中味精毒而死~

匿名 說...

其實點樣分係咪加左味精?我咁大個人未試過乜乜味精症狀。

你中意新式定懷舊,返來約你飲茶

我好中意食點心

匿名 說...

肥四,挪式0岩嗎?

Gary Lam 說...

我對味精既反應係, 忽然覺得好攰, 好眼瞓, 雙腳仲會好似感冒咁好重添~~

edward wong 說...

拆字遊戲:是精於迷魂別人的妖嬈?終日迷魂自己成精的痴兒?是嗜好另類毒品的道友?

可能結果是善於淩亂鏡頭模糊映像醉翁之意不在酒的個人表演,以味精作爲牽強的道具。

F4 說...

大家: 我真是一心一意想講中味精毒的事而已,沒有弦外之音, 大家實在太多心了.

小奧: 回來一起上中式茶樓飲茶, 你就會知什麼是味精了.

匿名 說...

F4,蓮香以外,甚麼地方也去 !
我中意鏞記蛋撻、明閣流沙包。

9-up ,挪式點心又貴又少選擇,點及得港式的多姿多采,燕瘦環肥,緊係香港最好。

F4 說...

燕瘦環肥? 你指的是人還是點心呀? haha...
緊係香港最好? 就早點回家吧.

匿名 說...

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007012900078

F4 說...

謝謝你的解味精方法.