4月 26, 2007

愛需要有原因?

愛一個人要不要理由?
於The painted veil裡, 男主角對女主角一見鐘情, 後來發現她性格不好, 又背夫偷漢, 但依然因為"愛"她而為她做了很多事, 甚至原諒她.
其實我是不懂的.
我信有love at first sight這回事, 但其實只像一注botex吧, 當效用過了, 對方漸漸露形了, 甚至背叛了你, 那還會那麼愛對方嗎?
一個打破了的花瓶是永遠都滲水的, 所以一段爛尾過的感情是修補不來的.
有一首歌的歌詞是: 有多少愛可以重來, 有多少人值得等待...
對不起, 我的答案是0!

17 則留言:

Gary Lam 說...

零都可以會是可口可樂既, 睇你點睇同鐘唔鐘意啫~~

匿名 說...

都你果3句金句啦,Fat 4 兄

另外呢個世界好多人值得我們去愛

折磨自己不是我天份

我都會答0

粉腸A 說...

不要太絕對,是你仲未遇到姐。

小臭 說...

男主角對女主角一見鐘情, 後來發現她性格不好, 又背夫偷漢, 但依然因為"愛"她而為她做了很多事, 甚至原諒她.

咦,似乎我應該睇呢套戲喎,因為...我就係d咁既人!

Donald Kwan 說...

突然覺得你個blog怨味很重添...

edward wong 說...

Donald,可否把‘忽然覺得’換成‘一直以來’,省略號換成感嘆號,意境就很不一樣。

Gary Lam 說...

呀 edward 你咪咁啦~ 肥四話佢己經開始要 "怨離我" 架啦~ 比條生路人地行啦~

攪到佢第時唔敢再寫既時候, 大家都無得將 "怨" 來下一個標準時, 你話點算好~~

F4 說...

我已經將怨味減到最少了, 奈何我的標點符號出賣了我...

匿名 說...

如果你真的喜歡這個花瓶, 就算打破了又如何?
要喜歡就喜歡到底!
答案是0還是100?!就要靠自己!不要灰心!

匿名 說...

愛需要? 冇原因
但衰人, 勿走近

怨得多, 笑呵呵
怨得少, 俾人少
怨來怨時何時了
今期mark six開多少

By C人

匿名 說...

全部去搵思覺老師上堂吧

Donald Kwan 說...

一直以來, 你個blog怨味也很重!

F4 說...

C人: 你吟的詩真係好正! 不過我現在是"怨得多, 俾人少" 而不是"怨得少, 俾人少"呀.
不過你的詩真的好頂癮, 請多多創作.

hey hut: "如果你真的喜歡這個花瓶, 就算打破了又如何? 要喜歡就喜歡到底!" 我不是這種人呀. 我雖怨, 但理智, 不會盲目去愛一個人呀.

匿名 說...

我想男主角一定係天蠍座,愛透了一個人,付出自己所有,原來得到既只係背叛,哼~傷勢重,但眼見佢洋洋得意,明知自己會回佢身邊,大家唔會放手,對著一輩子,才是令她最痛苦既報復,羲生自己,何妨?

F4 說...

匿名:我所認識的天蠍座都是報復心很強的人,好好玩的,很喜歡他們.

匿名 說...

是的~天蠍座像是天生就懂攝魂,是可以令你極快樂,但...如果唔可以永久,他比你既痛亦一樣,拂之不散...

F4 說...

"他比你既痛亦一樣,拂之不散?"
咁會唔會多想起他的好會好過一點?
既然都回不了頭, 只有記憶的話, 都是寧願選擇開心的東西去記好了. 人開心d, 皮膚都好d啦.