4月 30, 2007

我都想出試題

會考對我來說當然是一場前世今生, 今天爆出的新聞都真係好好笑.
原來現在的會考題目已經進化到這個地步!
"凍檸茶"都可以做試題, 早知我今年都去考.
我個blog呢排都寫食啦, 我一次過可以作10篇8篇去交俾考試局.
唔知改卷員又怎樣評核我個篇"十年苦瓜進化論"?
話晒都破了我個blog留言數目的, 唔會俾個"D"我卦?!
最多話我有錯別字, 寫錯"班門弄斧"而扣0.5分.
又或者, 好似其他人咁話我篇文章"怨西".
但怨西是代表個人風格, 又不可以拉低我的分數, 反而應該加分, 因為已建立獨特的個性!

其實我都有資格出試題, 隨便開雜誌大把題材, 考試局下年可以試下:
1. 朱古力
2. 李香琴
3. 幸運與快樂
4. 小峽谷
5. 鮑魚
6. 1與0之間
7. 美麗人生
8. 天水圍
9. 陳皮梅
10. 多謝

9 則留言:

Fun 說...

我會揀『李香琴』!

Donald Kwan 說...

"1與0之間"?!

Digital題目, 好深噃....

粉腸A 說...

我想睇你寫既飽魚

匿名 說...

都話係班門弄斧,不是‘釜’呀......

有範文比你都背錯,孺子不可教也。

如何面對人生的種種考試呢?

john 說...

呢十個題目似十首歌名多d wor, 不如出張album啦。(仲可以翻唱林蓮的多謝...)

F4 說...

知錯! 改了. hehe...

匿名 說...

批卷個wong sir 好眼利喎
俾我揀.............小峽谷
1234.....5678

Gary Lam 說...

我諗未必係李香琴啦, 今年係都出 "李司琪" 啦~~

都話在架啦~~ 唔好學埋楊千嬅既野呀.. 咩野.. "我知我好幸運, 但幸運唔代表我快樂."... 做左金句, 你個人就可以好快成妖成精啦~ 只差在你自己唔可以做別人的 "迷魂精" 而....

F4 說...

我的模擬試題其實真的是隨口說的. 當然如果大家想知我怎樣寫"1與0之間"或者"鮑魚", 又或者唱"小峽谷", 請留意本人的blog啦.

哈哈!