4月 17, 2007

食相 - 28條腸粉下午茶












第一次行百萬行, 好開心. 不過就熱到飛起.
不停地行兩個鐘, 真的行到腳板痛及失去知覺.
所以行程完結了, 一定要吃個好的!
來到新界西, 就想吃B仔記及串皇啦!

串皇的串燒真的好好吃. 不是一般的味精烤肉, 他醃得很夠味, 肉又不會太乾, 剛好!
雞肉串好食! 司華力腸夠粗! 雞軟骨又爽!
正!

去到B仔記, 不是吃甜, 反而想食鹹.
腸粉多醬, 夠滑, 不黐紙.
魚蛋夠味, 是硬心魚蛋呀!

結果8 個人吃了28條腸粉, 兩碟魚蛋, 4隻雞翼, 益力多芝士餅, B仔鮮果涼粉... 每人一杯水果冰, 都算厲害!

還有警察送了兩張牛肉乾給我們的車子, 都算很飽了!

9 則留言:

匿名 說...

腸粉乃香港繼蛋撻之後頭號道地美食。

其實點解你唔影上下白泥,好靚的流浮山。

R 說...

好好味咁,引死我,真係想立即飛返香港食。

Gary Lam 說...

其實唔係唔影... 只係當天係有好煙霞, 影完都係得白濛濛咁....

F4 說...

小奧: 百萬行的地方看不清上下白泥及流浮山的.

ric: 快些回來, 一齊去食呀!

匿名 說...

我都有去食B 仔涼粉啦,人頭湧湧呀!而當日天氣真的麻麻地,但總算有點涼風才感覺舒服小小。

匿名 說...

啱啱先發現有stickam,有8首歌噃。 見到你的校服look了,哈哈。

Dragon

匿名 說...

但係我在流浮山看到深西大橋呀!!

F4 說...

Karvitz: B 仔涼粉真係幾好食呀何! 下次想去埋大榮華. 哈哈!

小奧: 在流浮山看到深西大橋? 我其實未行百萬行之前是不知道有這條橋的存在的. 流浮山更是一世人只去過一次. 都好娘呀何? 快d有架車, 可以遊覽全香港就好了.

F4 說...

Dragon: 係呀, 我放了一些心水選擇, 可以讓大家知道我喜歡的歌曲呀. Enjoy!