1月 13, 2008

少年筆耕

近來寫多了blog, 雖然越寫越瑣碎, 但其實是有些原因的.

以下是我跟好友上星期的對話...

友人: 阿仔, 你現在一個人住, 屋企有沒有安裝平安鐘?
我: 冇喎. 做咩, 驚我一個人危險, 在家有事無人救我, 到時倒臥血泊中, 之後上蘋果頭條呀.
友人: 係架. 有咩事按鐘直接去到警局的.
我: 有事仲點爬去按平安鐘?! 我家的門是反鎖的, 他們都開不到門.
友人: 咁你不要鎖門囉.
我: 點呀, 每晚準備會倒臥血泊而不鎖門呀?
友人: ....... 好啦, 我每日打俾你, 睇你點.
我: 好好好, 放心. 我係度.

另外, 原來有些朋友都定期看我的blog. 我一直以為沒有什麼人看的.
雖然沒有找我, 但他們見到我有update, 就代表我冇事.
好好好, 多謝關心.
既然如此, 我乖啲, 我keep住寫, 不要你們多心好了.
就當作練打字吧.
不過我怕越寫越濕碎, 連當日煲什麼湯都要寫. 你們不要嫌棄.

沒有留言: