11月 08, 2010

早餐


有時都會吃老麥做早餐.
一來近我家, 二來因為有些早餐是香港沒有的.


它們最新的東西是BURRITO.
即是類似KFC現在做緊的雞卷,
咁我覺得KFC好味一點.
至少大份一些, 粗碌一點.
加國這條卷好少餡.



不過我好喜歡吃這個McGriddles.
這是一個肥爆的早餐....
上下兩片熱香餅, 入面已加了糖漿, 把它們當作方包, 然後夾著炒蛋, 豬柳, 芝士.

想起都知肥.
但真係好好味.
又不是日日食.
所以吃一兩次都ok的.
哈哈.
唔知幾時傳入香港呢?!


唔係日日都食咁飽.
有時都會食muffin做早餐就算了.
它的muffin烘得個頂好脆.
好食.

另外一讚是咖啡.
比香港香濃得多.
香港的咖啡是水還水, 啡還啡的.
但加國的咖啡多是有水準的.
其中我最愛去tim horton飲咖啡,
又平又好飲.
至於老麥這個都ok好飲的.

4 則留言:

陳娃 說...

加了糖漿, 把它們當作方包, 然後夾著炒蛋, 豬柳, 芝士

又咸又甜 不會很怪嗎?

Fun 說...

哇.. 這個McGriddle,大愛呀~ 我上次返去食咗4嘢.. 哈哈~

娃:一啲都唔怪架~

F4 說...

WWW: 超上癮. 讚的. 不怪. 但味好濃, 我想鹽份幾高.

FUN: 原來係也是FANS. 哈哈. 真係好味架.

Low b 說...

我都好掛住Toronto ar...好想番去走一走...