5月 19, 2021

同事間的距離

 無論如何, 我都好警惕自己: 同事還同事, 同事不是朋友這個道理.

不是代表冷漠對人, 相反要保持友善的態度, 重點是有禮貌.

有人懶醒會話: 這樣好假呀!

假? 什麼是假? 我叫你對人有禮貌, 不是叫你對同事講大話. 有禮貌的人叫做假? 大家的教育根源不同 我就不批評了. 

我不想跟同事混熟. 太麻煩了吧. 如果在工作上有爭拗, 基本到你想個poster 的字大隻D, 佢話唔好睇. 兩個人講來也講去沒有共識. 就算問題解決了, 心裡上都會覺得"乜你的標準咁架". 始終都有根刺.

為免將來反枱核突, 我盡量都不領同事人情. 比如同事話車我去這去那, 我都婉拒. 沒有車, 我自己走路好了; 或者同事在老麥買野食, 可以幫我買埋, 然後車去我家給我. 嘩! 咁多層功夫, 不了! 我自己少吃一次不會有事.

 我最怕將來嗌交聽到果D: 你呀咁對我. 枉我舊時對你幾咁好呀. 又車你返工, 幫你買麥當勞.... blah blah blah... 幾難聽的說話都講得出來. 

See, 如果同事可以做朋友, 將來大家在不同公司還有聯絡的話, 那就是真正的朋友了 

沒有留言: