5月 04, 2021

Netflix 電影

整體來說,  我覺得Netflix 出品的電影係唔好睇。

或者是我好彩, 遇著的 Netflix 電影都唔好睇? 那麼你介紹比我再試。


這齣Dig, 我都唔知佢套主旨是什麼。沒有高潮位都算,但我不知佢想講什麼故事?找個工人挖自己草園一塊地。挖到稀世奇珍與眾同樂,咁點呀?有咩靈感?我本身對行行企企的電影都可接受,最好比少少心理準備我更好, 咁我會悶中尋樂趣, 如侯孝賢的電影,預左悶預左磨時間, 我就一邊看一邊找有趣的 side points. 

我是慕 Oscars 之名來看的. 又是一貫 Netflix 電影的模式: 來來去去幾個場景, 如舞台劇般演員好似向一個方向做戲咁。劇本呢都是演員不停在講講講, 講講講。。。

















Netflix 的日本戲有一個特別的現象, 就是加重色情+ 血腥。近幾套出名一點的都是如此 唔知為乜。 跟一般日劇完全不一樣。我覺得這只是整色整水的動作。唔會覺得好睇左或者國際化,或與眾不同左。 只是把一貫日劇的特色洗走左而已。 至於這套彼女好唔好睇?水原希子好搏命囉。 

沒有留言: