6月 14, 2022

Grace and Frankie

 

今年有兩套 Netflix 我追了好耐的電視劇都收皮, 一是< Kim's Convenience >, 另一套是 <Grace and Frankie >, 真的令我若有所失唔知點算好.

這兩套劇由香港睇到來加大, 是生活的見證, 陪伴著我的一段人生, 尤其是 <Grace and Frankie>, 一共7季, 好多年, 好好睇. 看著 Lily Tomlin 與 Jane Fonda 由互藐到互愛, 又合情又合理, 看著她們兩家人的生活, 好似一齊成長一樣. 當然她們二人都80幾歲, 都不忍心讓她們粗勞, 好好退下來, 休息一下也是好的. 

每次想起她們的年齡與外表, 真的是一個好好的借鏡, 也在提醒自己要老得優雅, 畢竟我都好快會老, 是時候好為自己作準備: 外型上啦, 談吐上啦, 生活要求啦, 飲食選擇啦, 娛樂活動啦.... 最重要還是心態. 

有些人越老越喜歡話事, 樣樣都要加意見; 有些人越老越唔想理事, 讓後生的去做. 我越來越似後者, 近月, 公司來了幾個暑期工後生仔, 個個做得我個仔咁濟, 看到他們都醒醒目目, 忽然覺得我都係無謂講咁多, 不用下下教他們怎樣做. 其實佢地仲叻過我, 不如講少幾句仲好. 結果, 佢地反而好開心好投入. 我想我這樣處理是對的. 任他們發揮吧, 讓我多出來的時間去看 Mirror 吧.

沒有留言: