5月 25, 2022

引人犯錯

我不在現場, 看不到實際環境, 但見到那隻天線得得B, 個位放到咁出, 真係引人犯錯.

一隻5萬幾蚊的產品, 店方隨便放在路口咁窄的位置, 又沒有特別放置, 好似一般平價 display 咁, 店經理個sense 同 judgement 都好有問題, 真係容乜易俾人掂到. 做retail的, 都不會將貴重的產品放在路口吧. 

而且件貨咁大件, 放在路口有無攪錯? 其實未必是小朋友的, 好多大人有時揹住個背包成個山填咁大, 一個轉身都好容易掃跌隻核突野. 是否引人犯錯呢.

我從頭到尾都未鐘意過天線得得B, 好醜樣呀. 都唔知是什麼物體, 一點也不可愛, 如果受害人是我, 我真的喊得一句句. 如果俾我踫跌自己喜歡的卡通人物, 可能心情會好一點. 

再講, 付了幾萬元了事, 不知事主有沒有叫店員執好地上所有碎片, 然後叫店員寄返俾我, 畢竟這已是一場買賣, 我仲會叫店員 pack 好所有碎片, 親自點一次, 如碎片有損壞, 是否可以要求賠償?

沒有留言: