5月 26, 2006

關於我

我愛自己, 我愛家人, 我愛朋友, 我愛笑, 我愛加菲貓, 我愛大口仔, 我愛音樂, 我愛跳舞, 我愛飲酒, 我愛食, 我愛台灣, 我愛歐洲, 我愛法國, 我想去睇北極光, 我想去希獵, 我愛攬攬錫錫, 我想戀愛, 我想有人抱, 我想搵到個人同我講"我鍾意你咁肥, 唔准減!", 我敏感, 我愛林蓮, 我憎李克勤, 我愛簡單, 我憎人煩, 我要快樂, 我越來越只愛自己, 其實我可以一個人 ...

3 則留言:

匿名 說...

每次見到你,都有一份莫名的親切感。認識你已經十年了,有時以爲自己很了解你,但有時又發覺自己知道關於你的事情並不多... 希望這個 blog site 可以將我們再次拉近!

期待能與你分享生活中的點滴!!

匿名 說...

讀到你這句: “我想搵到個人同我講"我鍾意你咁肥, 唔准減!",” 突然覺得好有親切感. 近年愛上了G-Man Type, 不過好少G-Man會喜歡我. 遇上了幾個彷G-Man,佢地初初都會說自己好肥, 然後讚我身材好, 然後又說要減肥, 要好身材…….然後唔知點解成日話去做gym, (不過之後又係食返好多o野), (同埋一整個過程中我從來冇話過唔中意佢地肥 ----- 應該係話, 我從來對佢地的身材冇咩唔好的評價)……然後發展下去忽然會開始嫌我身材好, 仲生安白造一o的理由去聊交哎, 例如話我要咁好身材係要去勾引人……唔知點解, 佢地都會係咁.

不過, 算啦. 要生埋怨的理由, 又點會係可以理性去預想的?

所以, 而家我偶到d人, 無論係我的咩人, 佢地覺得自己肥定瘦, 我都唔會俾意見, 中意點咪點啦, 反正, 身體是人地的. 廢事, 有一日會成為一個話柄.

反正, 我都係唔理人覺得我瘦定身材好. 其實我好想增肥, 不過點食都唔脹, 既然冇辦法, 都唔會成日掛在咀邊.

匿名 說...

Thorn,你的遭遇,我想是遇人不淑吧.那些人自卑感作祟,或是只活在自己的空間中,又何必費神去想呢?都是你說的對,保持沉默或一笑置之也是好的方法.