5月 27, 2006

講我

喜歡楊千嬅的歌, 唱的有感情, 歌詞更是字字銖譏!
"遊客是你, 風景是我, 無法避免讓你經過..."
"我對你怎樣你也應該知, 如寫滿了我臉的字..."
"我要多得自己, 更加多謝你, 你將我磨成利器..."
"淺水灣都踐過, 燈飾都熾過, 願你別來無恙幹什麼"
"誰也絕不過你, 陪你鬥早心死"
"其實過得很快樂, 只我一人未發覺"
"如果將來能得到和誰, 其實多得這過去!"
其實都關於我, 你大概清楚...

4 則留言:

Queen of 107 說...

因為鍾意呢首歌, 所以知得最多..多謝!

Gary Lam 說...

講完咁多講你既,係時候要到另一個階段啦.
其實佢都有唱呢般架:
"聽得多穿鑿附會真的不該太天真,從沒王子愛惜都要做人"
最緊要係識得愛惜自己‧

匿名 說...

其實仲有 "數你" 都好得ga!

匿名 說...

肥四,

呢首係講我呀..

“曾共你一起即使毫無好處,起碼能回味那邊臉被吻”...

林夕真的將最好的都留給她啊..