10月 15, 2008

錯失的小樽

任何事情,
就算找到對的人對的地點,
但錯的時間,
都是徒然.
.
晚上乘夜車趕來小樽.
天色都已經黑沉了.
我們依照旅遊書的指示來到出名的小樽河畔.
天那麼黑,
風那麼大,
我一面行一面抱緊手臂.



來到小樽河.
嘩! 一點也不精緻幽雅.
冷冷的靜靜的,
不知有什麼好看.
不過都還有一些雙雙對對的情侶緊抱著拍照.
黑的這樣子,
有什麼好看.
走了不夠10分鐘.
已經走畢整條河.
比城門河還要短, 還要暗, 還要寒.
我還是回沙田看城門河好了.
結果怱怱的趕回火車站返回札幌.

3 則留言:

匿名 說...

城門河真係唔錯嫁, 黃昏時仲有人跑步添:P

匿名 說...

係呀, 小樽真係冇乜好的,只係有果條河果個角度果張相係ok架咋.....估唔到你都會自己一個人去左日本. 我十次有9.9次都會係自己去, 即使不是單身都係咁話, 因為去日本實在有太多不可思議既關係可以發生, hahah....下次我post 多d上次(今年7月去完Hokkaido的相在facebook lar), 我有影到小樽呀....不過都只係去了一個小時左右, 你說的對, 唔使去咁耐架....以前同個Ex 去過一次, 不過以前部死人sony相機一入夜乜屎都影唔到架.....我前日先又去完大阪都有post 相在FB....

F4 說...

阿絕, 好久不見. 好嗎?