10月 17, 2008

愛你愛到吞咗你

愛看愛情小品,
A級B級甚至無級數的小品我也愛看.

任何心情入場,
個多小時後快快樂樂離開,
就似送你一個甜蜜的夢進睡,
好過吃安眠藥啦.
做人嘛,
開開心心就是了.
不要太沉重.
近來上映的愛情片要數到"愛你愛到撬走你"吧.

戲當然是那些兜兜轉轉的吹波糖戲.
但戲肉原來在觀眾席...
電影中途,
我拿出了剛買來的新爆漿萬樂珠.
我喜歡爆漿的感覺,
今天見到立即買下來.
其實都很好吃的.
酸中帶甜.
在診所看病時也吃了幾粒.
我吃了一粒,
也分給友人.
o趙了一會,
我問友人: e? 是香口膠o黎架?
友人: 係呀.
我立即知驚, 說: 我以為係糖. 今日仲食咗5 粒落肚喎.
友人立即大笑: 可以o趙咁耐. 點吞呀?
我: 點知喎. 我看醫生前買的. 一直留意佢會叫我個名, 所以我o趙得快. 拿拿聲吞落肚囉. 我死啦. 我死啦...
友人: 哈哈. 不會死的. 不過明天的便便有香口膠粘著.
我: 下?
想多一會, 我說: 萬樂珠一直都係糖, 點會諗到佢係香口膠.
友人: 咁extra都由香口膠變糖啦.
我: 又係喎.

結果回到家, 我依然覺得有d野係我食道入面.
唉. 真醜.

5 則留言:

匿名 說...

其實三四個月前, 泰國已經有得買㗎喇!

Ogake 說...

是不是紅色樽那款? 是我近來的至愛呀~

匿名 說...

我都有食過,佢外型又真係幾衰,與原來萬樂珠一樣,當左糖都唔奇。

F4 ,你咁喜歡呢個感覺,我仲有幾款吹波糖都有爆漿的,要唔要試下?

爛 铜 說...

你都好似拍緊萬樂珠廣告,哈,哈,哈 !

F4 說...

大家都知我講邊隻糖喎.
真係好好味的.
大家請試試.
記住不要吞落肚.

karvitz,
爆漿吹波糖? OK 喎.
爆完漿再有波吹.
好野好野.