12月 11, 2020

2020 十首歌 - 5/10

 其實聽聽下我都幾鐘意 Mirror, 投訴了這個世界N次, 我不想媒體們再消費80年代的產物, 身體力行, 我到處找新東西睇和聽. 外國的一批, 日本的一批, 還有始終都接受唔到韓國的女團男團. 我今年反而睇左本地的 Mirror, 以及他們獨立出歌的人. 

好聽. 陳卓賢, 柳應廷, 姜濤...等等的單飛歌曲都好聽. 個個用喉嚨聲唱歌我鐘意呀. 咁後生唔好扮唱家班, 撚撚撚聲結果我都認唔到你把聲. 現在咁幾好, 青春無敵, 給我感覺你用心唱首歌就得啦.

我特別喜歡姜濤的 <孤獨病>, 好啱佢唱. 之後林奕匡自己唱返, 我都覺得姜濤好feel一點.



 

 

沒有留言: