4月 10, 2021

咖啡粉

 講開 youtubers, 我近來看得最多的頻道第一是 Mirror, 第二是 Coffee 教瑜伽.

我講了N次我對鏡團的熱愛, 不贅.

至於 Coffee 教瑜伽, 由於加大日日實行留家令, 我個肚腩真的一日大過一日. 我其實有時會在家做下 SIT UP或掌上壓之類的, 但自己自發性做的效果始終不及有個 COACH 指導的好 因為自己會就住就住, 自然地不會想做些高難度動作, 所以 at the end 運動量不夠, 減不到什麼磅. 最緊要睇得到自己做來做去沒怎麼流汗, 即是沒做過什麼運動.

有報導說 Coffee 的 youtube 是十大人氣 channel, 所以上去看看. 看了一集, 真的不錯喎, 跟以往gathering 事件給我的印象完全180度轉變過來. 

現在我的目標是randomly 抽她一條片, 跟她一起做運動. 

Let me summarize 點解我咁喜歡看她的運動片:

1. 原因一, 她的片是在家拍的. 不似其實熱門instructors 般在一個大白背景好空曠的環境下做運動. Coffee 好有真實感, 她只是攤開張瑜伽蓆在家中的廳做運動. 令我想到她都是這樣 setting, 我沒有藉口家中不夠地方, 我手腳伸不到長什麼什麼而不做運動吧.

2. 她的片不太長, 每次運動全長約30多分鐘. 每個動作20秒左右. 唔算長. 

3. 她的動作不算高難度, 唔趕客呀. 做的時候有成功感.

4. 她一邊做一邊會呻下辛苦, 呻下熱, 好人性化. 唔似一些強悍鬼婆好似機械人咁既樣.

5. 佢好 fit, 是一個好好的人辧! 我一定要 fit!

6. 佢有時讓個仔自己走來走去, 好真實, 有次個仔午睡扎醒找媽媽扭抱, 睇佢抱住個仔錫錫的動作, 好有母愛. 好好.

7. 我做完真的有出汗!!!! 我真的有出汗呀!!!!! 我真係做緊運動呀!!!!!

8. 最緊要的一項, 佢講野佢個樣唔作狀, 唔乞我憎. 我好喜歡睇佢教片.


沒有留言: