4月 08, 2021

Youtuber

以前在香港很少上 youtube 睇片, 但來到加大後, 將上 youtube 睇片變成了生活一部分. 因為真係太多 channels, 太多野睇. 每日蘋果即時新聞, 最新MV, ViuTV舊片, 港台節目, 本地電視台新聞, National Geographic... 其實已經夠睇. 還有一大乍 youtubers 自家 channels, 香港的, 加大的, 日本的... 我都會看. 好不熱鬧.

來到這裡才發現, 原來好多移民來加大的香港人都做了 youtubers, 不論是坐落溫哥華, 多倫多, 還是卡加利都有. 我都會上去看看.  

內容大致上都是吹水居多. 吹咩? 現在最多的是揸架車週街行, 入下鋪頭, 去酒樓食野, 行公園. 聽落係無聊. 但是加拿大生活的話, 又幾好的. 

1. 因為加拿大太大, 不似香港般處處都應該去過. 加拿大有些地方有些鋪頭聽都未聽過, 例如一些有好著數的特賣場, 現在經這些人介紹一下, 咁我下次就懂得去找.   

2. 現在疫情不敢週圍去, 但這些勇敢的 youtubers, 日日出街拍下現時街上的情況, 睇左當去左, 又安全又 update 資訊, 簡直 win win.

3. 有些 youtuber 是某一類型專家, 有時會教到我一些生活上的貼士. 例如有個阿叔會教大家睇樓買樓驗樓的注意事項, 咁到將來我要買樓的時候就有了基本認識了.  

當然不是個個都好. Youtuber 跟藝人一樣都好講觀眾緣. 有些人生得靚, 但我不喜歡咪唔會睇囉. 有一個喜歡講佢一家幾口移民加拿大的生活, 晒幸福之餘又晒身家, 咁我又覺得唔好睇囉. 有一個人個樣令我想起舊公司個乞人憎阿姐, 咁我又唔想睇囉. 是無辜的, 咁我係觀眾嘛. 我唔睇啫總有其他人鐘意睇. 

家家有求嘛. 

沒有留言: