10月 05, 2021

打開亦舒

來到加大其中一項不捨得的事情是沒有得睇亦舒.
在香港真的是垂手可得, 但物離鄉貴, 在加大找個中文書店有最新亦舒小說開售真的不容易. 
叫朋友在香港買完寄過來吧? 又一點也不化算. 現在郵費多貴知不知. 而且坦白說, 睇亦舒是心癮多於一切. 又不是什麼文學巨著. 看過一次就夠, 不需要重複再看. 像吸煙, 吸完一支都不會保留煙頭吧. 

但原來這裡的圖書館有亦舒小說借!!!
 
嘩, 簡直心心眼. 當然數量不多, 看緣份, 可以上網訂書, 但整個加大的華人一齊排, 登記後圖書館會告訴你大約2023年就有得看啦. 咁唔係點, 都要排啦.

另一個考慮, 就是疫情期間, 這些公用品成個加大比人輪過晒, 其實都不知消毒情況如何. 咁沒有辦法, 又要平住睇又要扮高貴是沒有可能的. 唯有拿回家的時間做多些準備功夫. 取書時用消毒紙擦擦, 再用一張紙包住來睇, 如果再驚的話, 帶手套睇? 想到這裡又覺得太多餘, 不如唔好睇吧啦, 再講以為有炭疽病毒.

沒有留言: