10月 30, 2021

魷魚遊戲

 


我只從娛樂角度出發, 喜歡表面的思考, 不懂說什麼人性分析解什麼構, 多餘地洋洋幾千字的議論文. 

總之<魷魚遊戲>好戲, 緊張, 娛樂性豐富.

我一向藐韓劇, 就算幾出名都沒興趣看, <愛的迫降>或什麼都沒打算看呀, 不喜歡那些三角型白面人樣嘛. 

但媽媽原來好早已經睇左<魷魚>, 又話好好睇, 又話好殘忍, 乜乜乜... 咁追得上潮流, 好啦我就快快手都看一下. 當初都以為是早前日劇<今際國愛麗絲>之類的. 我就其實好麻麻呢類無原無故足一班人玩遊戲殺殺殺, 為血腥而血腥, 浪費幾個鐘.

咁今次<魷魚>就有原有故好多, 一切皆自願. 所有參加者都是自願才參加的. 這樣就講得通. 至於結局講出個背後組織及動機就有點牽強囉. 算啦, 我都讓他娛樂了8集半, 最後半集唔收貨都沒所謂. 

另一個最大理由看<魷魚>是因為付了費看 Netflix, 要得閒多看看他們的片子, 否則唔抵呀. 其實 Netflix 好看的片子真的不多呀. 缺乏旅遊及音樂節目. 唉.

沒有留言: