3月 04, 2022

Kim's Convenience 大結局


嘩, 我這個由細睇處境劇有大團圓結局的人, 當睇完 Kim's Convenience 的大結局, 我心裡面真的"嘩"了出來. 
不是大團圓之餘, 點解咁樣完左既? 
Janet 同 Gerald 點呀?
Jung 同 Shannon 一句就無左?
還有其他角色的問題點呀?
我覺得有這個結局好新鮮, 不似我以前睇開的連續劇主角們一定有結果. 咁梧想深一層又幾特別. 覺得他們每個人都會繼續生活, 繼續 move on, 繼續彼此照顧關愛, 其實又幾好.
這個 sitcom 都做了5季, 我是由落腳加大後開始追的. 故事發生在多倫多, 可以欣賞大多市 downtown 的風景, 我好喜歡看這個城市的風景, 而且對白風趣, 不知不覺就看足5季, 非常有親切感.
好正阿媽的英文特登錯 grammar, 她會說 You is wrong! You is going to buy me a drink. 哈哈. You is!

電視台講到明第5季是最後一季, 有點若有所失. 下一套希望 Grace and Frankie 不要咁快完.

沒有留言: