3月 02, 2022

The Power of the Dog


<全劇透>

Oscars 大片點會唔睇, 就算是我一向沒興趣沒有共鳴感的題材:西部牛仔+幾十年代的故事。
但呢套戲真係悶。
成套戲2個鐘,最重要個 trick 原來在最後15分鐘。我在想如果導演想做出有餘韻,令人咀嚼的效果, 這是做到的。但之前用了1個鐘又45分鐘的時間去鋪排就太多了。而且頭幾段的故事好零碎,令人唔知做乜。咁有人當然會話這是大師級講故事方式,但我這等平凡人反而覺得佢渣,講故事碎上,為什麼要我估你講乜,不如你講得清楚一點。看電影,就是我只比你2個鐘時間,你唔好要我一開始睇的時候好知你們主角間的恩怨情仇,以及時代背景,我唔識你架嘛,仲乜要求我事先做好功課去睇你齣戲?

不過個結局係得意既,原來係個仔為保護阿媽用計仔暗中落毒殺死男主角,而又神不知鬼不覺,跟住結尾來一個暗笑,啊,原來外表弱不禁風的靚仔係咁深謀遠慮既。講完。

其實現實中都好多類似情況, 是真人版,在職場上,都好多這些假裝好友之後比陷井別人踩,害別人無左份工,自己上位。雖然我有時想為左份工啫,犯不著出賣人性, 一個人做野不是為名就是為利。為名,即是職位及權力;為利,就是錢。我等程度人士,做到一間公司CEO,人工最多年薪過百萬,現今時勢樓都買唔到一間, 辭了職就再沒有轇轕,又重頭再來過,其實不需要咁著緊。但總有人覺得上了位就好威,於是不停做任何事去上呀上,都唔知威乜。
唉又越講越遠了。

沒有留言: