3月 28, 2013

好人好姐


A:唉,有冇仔介紹呀?
B:做咩呀,又發仔瘟?
A:知唔係。你知唔知係香港做女仔有幾慘?
B:知,正既男人唔係有人就係基嘛。
A:咪係。你聽下,我個生理時鐘係度猛咁響。好慘呀!連邊個都結婚喇,幾時先輪到我!
B:我知,我已經好努力幫眼架啦。但真係唔易,你自己有冇周圍去識人?
A:梗係有,我參加好多興趣班架啦。
B:咁咪好囉。
A:係架有D都幾好樣咁。
B:係?咁咪去囉。
A:但唔知佢係咪基!
B:你參加咩班呀?
A:法文囉!
B:噢,唔洗諗,一定係基。
A:下?咁肯定?
B:好人好姐學乜野法文姐?我上次去學法文,一個課室有4個男人,其中一個陪女友來,另外3個都係基佬。機會率係100%。
A:唉!
B:唔該你唔好去錯地方。好人好姐直男人係唔會去學法文,整甜品,做瑜珈。唔該你唔好去錯地方!
A:下?咁我學咩好呀?
B:你去學水電工啦!

1 則留言:

Phil Chan 說...

Big LIKE!!!