1月 27, 2021

跟我講秘密

 有人跟我說, 想向我講一個自己的秘密.

禮貌上都會先說句多謝, 但其實心裡就不太想知. 

你想不想聽別人的秘密? 尤其是對方專誠跟你說的. 是不是有種受寵若驚的感覺?

我反而心裡覺得: 不是吧, 咁俾面. 好大壓力呀.

你同我講得這是你的秘密, 都期望我聽完不好去告訴別人, 嘩, 這種壓力真的很大. 其中一個壓力是, 我唔知你有冇同其他人講過這個所謂秘密. 如果另一個人大咀巴, 跟了其他人說, 傳到你耳邊, 之後你懷疑是我出賣你. 這可是洗水都唔清. 

所以, 唉, 如果可以推, 我都不太想聽. 

想深一層, 人生有什麼秘密呢? 是犯法的話, 我應不應該去報案? 是禁戀或做了別人的第三者, 咁我知道了又如何? 要我幫忙嗎? 還是小時候做了錯事想告解? 我又不知怎樣開解你....

 

沒有留言: