8月 10, 2022

事後安排

出事到現在個幾星期, 其實12子的公司是否可以做得更好? I mean in PR prospective. 現在好多公司都是成也公關敗也公關, 所以電視台也好,  經理人公司也好, 這幾個月的公關真的好劣, 由賣票, 到入會, 到宣傳, 到 iSwim 劣評, 到開騷, 到意外後的安排, 無一樣野做得好, 跟上年做乜都比人讚相差好遠, 是否換了個 PR team? 

這個時代, 全部都是靠風向輿論令件 product 好賣, 好少是因為件 product itself 品質好而出名. 我一直以為魯生深明這個道理, 否則佢不會成日出來接受訪問及出IG賺PR. 而且我覺得他是一個PR能手, 所以令我好好奇為何這幾個月來負面新聞咁多, 他都沒有做什麼野, 去改變風向, 變成捱罵, 比人狂砌.

正如 12 個仔出事後這樣潛水是否適當? 我贊成減少曝光或代言廣告或做那些好開心的表演, 但是否需要 cut 已定好的幾個星期後的海外騷, 或長期 disappear 社交媒體呢, 咁我不是公司高層, 我不知他們的策略呀. 但我是鏡粉, 只是想知他們是否安好, 報下平安, 唔洗成日只係得樂壇新晉大姨媽可以埋到身, 仲要佢出錢安排安慰12個仔, 令人覺得公司乜都唔洗付出咁. 這樣也是PR的一部分.

沒有留言: