8月 11, 2022

iSWIM

 iSWIM 有幾難睇? iSWIM真係好難睇.

我平時追日劇, 10集一劇, 難睇的點都可以捱到尾. 但這套iSWIM, 我當初每晚追看, 看了一個星期, 第二個星期已經提不起興趣再看餘下的 6 - 10集. 剛巧網上的評論這麼差, 我想我不看是沒有損失的.

劇本當然是主要問題吧. 你以為我未讀過中學, 未參加過水運會? 裡面的內容跟現實相差得太遠了. 他們是中幾的學生? F.4? F.5? F.6? 點解唔提呢? 怕BB仔小器? 弄到導演要出來解題, 就表示沒有人看得明白. 這些情況, 香港的導演都有這個弱點, MV也好, 廣告也好, 有好多時都要解題, 講定前設, 你叻就大家一看製成品已經知道講乜, 如果睇完要你解釋, 就是你講故事能力弱, 要好好努力.

另外, 此劇的對白及角色們的反應都好奇怪, 為什麼一開始李馬榮對班主任可以咁無禮貌? 有沒有背景原因? 那種對答不像一般學生跟老師串咀的程度. 而且成日講到好有計謀咁去算出賽計劃, 什麼"李馬榮, 你咁樣做好危險", 故弄玄虛. 

如果套劇咁弱就不要吹到咁大. 如果事前沒有吹到咁誇張, 大家沒有抱大期望反而失望的回響可能會低一點.


沒有留言: