2月 10, 2008

做個精明的第三者

做女人可以唔靚, 但唔可以蠢.

朋友A早年跟相戀十年的男友分手, 她現在跟一個有女朋友的男人交往, 成了第三者.
我問: 為什麼要跟他在一起?
朋友A: 我都不知道. 我都知這是不應該的. 但他懂得逗我快樂.
朋友B: 但他有女朋友, 他如何處理.
朋友A: 他說他會分手的.
我問: 你們一起多久?
朋友A: 差不多一年.
我說: 一年他都分不到手, 他是不會分手的.
朋友A: 我知呀. 我都....唉! 不知怎算好.
朋友B: 佢好靚仔的?
朋友C: 有沒有相片?
朋友A取出相片給我們看.
我說: 吓! 我以為是百德新街款, 原來是電腦商場男.
朋友B: 係囉! 蟹爪髮型, 金絲眼鏡, 有摺的西褲!!!
朋友C: 你KISS的時候一定要盒上眼了.
朋友B: 如果你舊男友是2 分 out of 10, 這個男人是 -4 !
朋友C: 他是你生命中的瘀血呀.
我說: 對呀. 你都不會打算跟他結婚的. 他有去滾的DNA呀. 不如飛了他.
朋友B: 做女人可以醜, 但唔可以蠢呀.
朋友A: 死野,我好醜咩!

1 則留言:

小臭 說...

人都有犯賤的本能, 所以我專揀靚人來糟蹋我. 呵呵.......