2月 06, 2008

明年花更好

我的療養院越來越像一家青少年中心.

這兩星期, 他們教我種水仙.

各種年花當中, 我獨愛水仙 - 高貴, 安靜, 淡然, 優雅, 清香...

一直都不懂種水仙, 難得有人教, 當然乖乖的上課去.

其實主要是教如何鎅水仙頭 - 有"直頭"及"蟹爪"兩種.

上了一個星期, 阿sir一直教如何鎅蟹爪.

我最後忍不住問阿sir: 幾時教做直頭?

他說: 直頭一日都教完, 何必要花一星期呢?

我心想: diu, 我都唔鍾意蟹爪, 原來浪費時間.

我 (有禮貌地) 說: 阿sir 其實我要返家交差, 你至少教我做一盆直頭返家與家人交代吧.


結果終於開始入正題.


一個個原球是那麼醜的. 鋪滿泥.



開始清除泥直至見到白球. 似除洋蔥皮.


清潔完畢, 很多分支可以長出花芽.


最重要的一步是在中間位置前後各鎅一刀到底. 讓花芽有位爆出來. 之後用水浸幾日, 讓它生長.



出葉了. 可以企直放於盆上, 要每天換新水.



星期一帶回家時都只是長的那麼少. 我想都是趕不上新年開花了. 可能要待情人節才開花吧. oh, 原來我是在種情花!

6 則留言:

粉腸A 說...

直頭同蟹爪戒出來有咩分別? 一柱擎天同四圍噴射?

匿名 說...

種情花得性果

匿名 說...

咁的天氣,情人節開花都有d難,攞燈射佢啦。

Donald Kwan 說...

情花有毒, 唔好當洋蔥食喎....

祝 新年快樂 狂蜂浪蝶 身體健康 花開富貴

F4 說...

我也祝大家今年生活愉快.

tri 說...

天氣暖,水仙就會快長.所以你可以在換水時加少少溫水,少少就好啦!水仙就會好快開花家啦.