2月 19, 2008

失驚無神演唱會



雪莉關又開個唱.
今次名字改得好.
失驚無神開個唱,事前零風聲.
真的是名副其實的UNEXPECTED!
顧名思義, 今次選曲我想都會是意想不到的多.
但如果她又隨波逐流的唱SIDE CUT, 又好似好跟風似的.
雖然我有一大堆她的SIDE CUT心頭好在心中.
唉! 個心都亂了. 哈哈!
這些是我一直很喜歡的SIDE CUTS,
我想應該沒幾個人知我說什麼吧.
.
不必說愛我/ 仲夏夜的寒冬/ 愛上了你/ 蒘緣/
再會/ 又再見面/ 暗戀/ 薄荷氣味/ RUMOR/
告別戀曲/ 狂野騙子/ 仍流著眼淚/ 休說不/
失戀演奏家/ 把歌談心/ 白費心機/ 為何是我們/
瞬間情迷/ 纏綿不盡...

12 則留言:

粉腸A 說...

我全部都知 =P

我想她唱春光炸舌的Cucurrucucz Paloma, 正到吐血

F4 說...

我孤陋寡聞呀嘛.
不過要她唱"春光炸舌", 個咀一定很痛.

匿名 說...

咦,經過上次的由新至舊演唱歌曲,今次可能好似你咁講唱side cut, 但我諗更加要unexpected的話, 可能係全部唱別人的歌喎,好以上次演唱會唱「明年今日」; 又或是好似'ex'All time favourites。
其實咁都幾好!:p

Leo 說...

嘩呢張係粉絲級歌單喎!《不必說愛我》排第一!嘩嘩嘩!

個咀好痛?你都得架喇你!

仲有仲有,樓上張黑白相都幾得喎!

F4 說...

她不可以只唱別人的歌呀. 我怕似唱k收場.
仲有她要準備多d歌. 兩次encore出來的藉口都話唱晒要準備的歌, 太懶惰了.

張歌單當然有料到, 我真係超級粉絲來的.

Leo 說...

超級粉絲都只睇一場?聽講你話要睇晒劉小姐咁多場喎!咁咪超超級?

貴精不貴多嘛,林少姐好多場都唔安哥添喇最近呢次,係咪?

關小姐最晒家就係翻唱得嚟唔口水喎,不過其實佢好精明架,一定唔會只唱別人的歌咁寡!

F4 說...

觀乎你這麼護主, 你更是超級粉絲.
你說的對, 我喜歡劉小姐多一點的. 而且劉小姐從未開過show呀.

Gary Lam 說...

經過那年她在 WDO 的不知所謂的咀臉一事, 我對她個人本質基本上都已很厭惡.

雖然她的歌都會繼續聽, 唱片相都會繼續買, 不過唔會再有以前既熱情. 我呢0的金牛座無辦法, 冷卻左就翻唔到轉頭.

如果不是有朋友話要去睇, 都唔會諗住以平票睇佢. 仲有, 佢個 POSTER 真係好醜... 好楳圖一雄呀...

Ogake 說...

我愛"白費心機"同"為何是我們",無計~我愛原曲~~
一係叫埋陳琪出黎合唱"非愛不可",橫掂由錄音到派台到摺埋合唱者都未見過面,咁仲唔unexpected?

F4 說...

"白費心機"的原曲未聽過.
但關小姐的版本, 我就好喜歡.

Ogake 說...

兩首原曲都係Vanessa Williams唱的,分別係Running Back To You(白費心機), 同Save the Best for Last(為何是我們), Running back to you的編曲比"白費心機"豐富,可以上youtube找一下看看呢~

F4 說...

讓我去[你管]看看先.謝!