2月 06, 2008

友情大考驗

多得新晉淫賊陳先生, 令我今天友誼被受考驗....

我: 喂, 你有冇新相呀?
友人: um........
我: 我想睇. 唔係. 係我要睇.
友人: 但係你是不是我朋友先?
我: 係好好好朋友.
友人: 嗱, 到時差人問你要咁樣答呀.
我: 一定.

---------------------------------------

我: 係咪好朋友?
秘書: 係好好朋友.
我: 咁過嚟啦.
秘書小姐看過後, 尶玠的指著相中的器官問我: 你地男仔係咪覺得咁樣算差呀?
我更尶玠... 說: um... 如果咁樣的尺碼, 不值得自豪及張牙舞爪囉.

3 則留言:

Wordy 說...

一張都未睇過,原來我冇朋友 :p

你的網誌很有意思,會常來。


祝身體健康!

F4 說...

多謝光臨.
有空再來探訪.

粉腸A 說...

其實秘書小姐的男友會否都是差不多, 所以...